Wednesday, 29 May 2013

Lelaki kena usir sebab terlalu kacak kat Arab Saudi


Terdapat beberapa lelaki diusir kerana terlalu hensem, betul ke? Menurut sumber terdapat tiga orang lelaki diusir dari satu majlis di arab kerana terlalu kacak dan menawan. Aisehh.. Tak pasal-pasal mamat tu kena usir pulak. Mereka telah dikeluarkan dari majlis itu kerana suami di Arab Saudi khuatir isteri mereka akan jatuh cinta. 

Salah seorang lelaki yang diusir ialah OMAR BORKAN AL GALA. Dia adalah jurugambar fesyen, pelakon  serta poet dari Dubai. Cuba tengok gambar dia. Bagi korang, dia hensem tak?





Bagi fatin, omar ni hensem la. Tak tahu la bagi korang, dia hensem ke tak? 

5 comments:

ainul/ira said...

nampak mcm biase je..

Tia Fatihah said...

mata setiap orang berbeza. tapi bagi tia, memang hensem. huahuahuaa. especially posingnya yang nombor 2 tu. boleh tahan :D

nurul asheqin said...

amboi angah hehehehe

azifah yazid said...

biasa2 je kot

Anonymous said...

Epul lagi hensem laa.. Haha..

© Copyright 2012 | ALL Right Reserved to Fatin Comel